Translate

wtorek, 12 lutego 2013

Przeprosiny!

Hej ! Przepraszam w imieniu swoim i drugiej autorki za tak długą nieobecność na tym blogu, ale postaramy się nadrobić.:) Po prostu brak czasu . Chyba rozumiecie, szkoła, obowiązki, problemy prywatne. Ale teraz obie mamy ferie, tyle że Sandra wyjechała w góry, a ja na razie w domu siedzę. Mam już połowę imagina z Zaynem, co prawda świąteczny , ale naszła mnie wena na niego .: ) Więc jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy tym, co wchodzą, czytają i komentują .: )
PS. Na moim blogu pojawił się nowy rozdział : http://sky-and-lou-story.blogspot.com/ . Również zapraszam do czytania i komentowania, oraz czekajcie z cierpliwością na imagina z Zaynem, który pojawi się niebawem!
PS2. Nasz blog został nominowany do Liebster Awards, ale tym zajmiemy się już po powrocie Sandry :)
Pozdrawiam, keep calm ♥

2 komentarze:

  1. JAK. NAJSZYBCIEJ. DODAWAJ. KOLEJNEGO. IMAGINA!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszystko dobrze pójdzie, powinien być na jutro. Od razu mówię że jest świąteczny, bo zaczęłam go w święta i niedawno sobie o nim przypomniałam .:P

      Usuń