Translate

sobota, 24 listopada 2012

Hej! + 6.Imagine z Louisem.

Hej ! 
 Jestem nową autorką tej strony ;) Może niektórzy znają mnie z bloga, który sama prowadzę. ( http://sky-and-lou-story.blogspot.com/ ) Cóż jeszcze moge napisac ? Jakbyście coś chcieli to mój tt :3
@amaZaaaynnn_xxx

A teraz imagin . :3

 Byłaś w 1 miesiącu ciąży. Wiedziałaś o tym od tygodnia, ale nie powiedziałaś tego twojemu chłopakowi- louisowi. Zawsze gdy chciałas to zrobić, coś stawało na przeszkodzie.
(tw. mama)-Powiedziałas mu ? - nic jej nie odpowiedziałas. - Wiedziałam. masz mu dzisiaj powiedzieć.
Poszłaś zadzwonić do Louisa. Umówiliście się w parki za 30 minut na "waszej ławeczce".
***
Czekałas na niego w umówionym miejscu. Myślałaś , jak zareaguje na wieść o dziecku. Twoje przemyślenia przerwał jego anielski głos. Wstałaś aby go pocałować, ale on odsunął się.
(ty)- Louis.. C.. Co to było ? - spytałaś zdezorientowana tą sytuacją.
(L)-No właśnie.. Nie wiem jak ci to łagodnie powiedzieć..
(ty)- Nie kochasz już mnie..- bardziej stwierdziłaś, niż zapytałas. Do oczu cisneły ci się łzy.
(L)- Mam kogoś innego. Przykro mi . -powiedział smutno- Żegnaj, (TI)...
Odszedł. Tak po prostu powiedział ze ma inną i odszedł... Zostawił cię samą. Po ponad roku bycia razem, po tym, jak obiecywał że będziecie na zawsze. Najwidoczniej to były tylko puste słowa. Postanowiłaś, że nigdy nie dowie się o ciąży i dziecku. Siedziałaś na tej ławce do późnego wieczora zalewając się łzami. Przechodnie albo sie zatrzymywali , albo patrzyli jak na nie wiadomo kogo. Teraz cie to nie obchodziło. Twój telefon ciągle dzwonił, ale nic sobie z tego nie robiłaś.
*9 miesięcy później*
Niedawno urodziłaś śliczną córeczkę, której dałaś na imię Victoria. Rodzice pomagają ci przy niej na każdym kroku. Przez cały ten czas myślałaś o Louisie. Nie zapomniałaś o nim. Nadal go kochałaś, a jego widok z niejaką Eleanor Calder przyprawiał cię o jeszcze większy ból. Od waszego zerwania nie widziałaś go ani razu, gdyż 2 tygodnie później całym zespołem wyprowadzili się do Liverpoolu. Dowiedziałaś się o tym z prasy , gdyż tak zwani przyjaciele nie raczyli się z tobą nawet pożegnać.
Z Vicky często chodzicie na spacery tam, gdzie najczęściej bywałaś z Louim .
Pewnego dnia wybrałas się z córką do parku. W oddali zobaczyłaś chłopaka, który kogoś ci przypominał. Wysoki, dobrze zbudowany i te loczki.. To był Harry, bez wątpienia.
Myślałaś że cię nie zauwazy, jednak myliłaś się. Zaczął zbliżać się w waszym kierunku. Zaczęłaś iść w drugą stronę, ale zaczął cię wołać i w końcu dogonił cię.
(H)- (TI)! Czekaj !- odwróciłas się przodem do niego
(ty)- Na co, Harry ?! Przykro mi, ale ten rozdział w zyciu mam już zamknięty.
(H)- Ładne dziecko.
(ty)- Wiem, dziękuję. - zaczęłaś pchać wózek, ale Lokaty Ci na to nie pozwolił.
(H)- Ono jest Louisa, prawda ?
(ty)- Nie , ono nie jest Louisa .
(H)- Jest do niego bardzo podobna.
(ty)- Tak ! jest Louis ! Zadowolony ?- w końcu pękłaś i mu powiedziałaś. -Masz mu nic nie mówić !
Poszłaś do domu. Wieczorem byłaś sama z Vicky. Siedziałaś z dziewczynką w salonie i karmiłas ja. Nagle rozległ się dźwięk dzwonka. Odłożyłaś dziecko do łóżeczka, poprawiłas się i poszłaś otworzyć.
-Hej !- zawołał swoim radosnym głosem, zawsze pełen energii.
(ty)-Louis..Co ty tuu ..?- zaczęłaś się jąkać. Stałaś jak zahipnotyzowana patrząc na niego. Z transu wybudził cię płacz córki. Nie zważając na gościa poszłaś do niej i zaczęłas ją uspokajać.
(ty)- Cii, Skarbie, już cihoi, spokojnie- niestety na nic się to zdało. Pomyślałaś, ze może jest głodna i zaczęłaś ją karmić. Obok was pojawił sie Louis.
(L)- nie za młoda na dziecko ? - spytał z nutą kpiny w głosie.
(ty)- nie twój interes.. Lepiej zajmij się swoją dziewczyną.
(L)- Nie mam już dziewczyny. Ta mała mi kogoś przypomina..- powiedział i zaczął się zastanawiac.
(ty)- Może tatusia ? - powiedziała z sarkazmem, jednak skarciłaś się w myślach. 

(L)- Czyy.. Ona jest moja ?- spytał z niepewnością. Serce zaczęło mi bić coraz mocniej. Nic mu nie odpowiedziałas. - Odpowiedz mi do cholery ! 
(ty)- Nie krzycz na mnie !- w twoich oczach pojawiły się łzy. 
(L)- Przepraszam. Moje dziecko ?
(ty)- Nie. - spuściłaś głowę chcąc uniknąć jego wzroku, jednak on złapał cię za podbródek i to zmienił. 
(L)- Kłamiesz. Czemu mi nie powiedziałaś ? - spytał, a w jego oczach mogłam odczytać jakby.. rozczarowanie ?
(ty)-Po co, jak i tak ze mną zerwałeś. Nie kochasz mnie więc to i tak by niczego nie zmieniło.
(L)- Kocham Cię, cały czas cię kochałem, tylko wtedy nie zdawałem sobie z tego sprawy. Specjalnie dla ciebie jestem tu z powrotem. Przekonałem się, że jesteś moim całym światem, że nie mogę bez ciebie, bez was żyć. Chciałbym zacząć wszystko od początku, chciałbym dostać od ciebie drugą szansę.. Dostanę ? - spytał z nadzieją. Wziął od ciebie małą . Tak pięknie razem wyglądali. Vicky dokładnie przyglądała mu się, a w oczach Lou pojawiły się łzy. Patrzał na nią z taką radością. Teraz już na pewno wiesz, że dobrze się nami zaopiekuje, a Vicky będzie jego oczkiem w głowie. Jak tak im się przyglądałaś to i tobie spłynęło kilka łez-łez szczęścia. Mała znowu zaczęła płakać więc Louis zaczął ją kołysać i śpiewać jej kołysanki. Był to piękny widok. Postanowiłaś dac mu tą szansę. Wiesz, ze to nie będzie zły wybór. Gdy mała się uspokoiła podeszłaś do nich i lekko musnęłaś usta Lou. On pogłębił pocałunek.
(L)- To znaczy, ze dasz mi szansę ?
(ty)- oczywiście że tak. 
Teraz , we trójkę wyglądaliśmy jak prawdziwa rodzina. 

*ROK PÓŹNIEJ*

Vicky ma już roczek, a wy jesteście pół roku po slubie. Louis specjalnie dla was zawiesił karierę, nie wiadomo na jak długo, może na zawsze ? Oby nie. Nie chciałas się na to godzić, ale on się uparł że wy jesteście ważniejsze. Jeszcze przed ślubem kupiliście dom na obrzeżach Londynu i tworzycie trzy-niedługo cztery-osobową rodzinę. Tak, jesteś znowu w ciąży, w 6 miesiącu. Tym razem ma być chłopczyk-Harry. Twoi i Louisa rodzice pomagają wam przy każdej lepszej okazji i cieszą sę, że zaczęliście wszystko od nowa. Masz kochającego męża, córkę i syna w drodze, rodziców i teściów..Czego chcieć więcej ?


~~~~~~~~
Mój pierwszy imagin. Podoba mi się. A co wy myślicie ? ;>>

8 komentarzy:

  1. Jest super :)
    Pozdrowionka :*
    @Kassja3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest spoko czekam na więcej notek :) Zapraszam do siebie http://lolaa1881.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Pisz dalej *_*
    Zapraszam również do mnie! ;]
    http://harrypottertujulia.blogspot.com/
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/
    Pozdrawiam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :D , imagin jak zwykle świetny :D , zaobserwowałam i liczę na rewanż : http://one-direction-story-karolina1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! :D i zapraszam do mnie , mam już pierwszy rozdział --->  http://thisislondonandlife.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś moninowana do Liebster Awards więcej informacji na : http://your-eyes-irresistible.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog ekstra. Imaginy są boskie ale nie było niczego z Zaynem D:
    Więc proszę o imagin z Zaynem dla mnie. Zaobserwuje bo twój blog zasłużył. Zapraszam do mnie:
    http://speak-softly-love-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie super imagin:)

    OdpowiedzUsuń